Oldalak

2014. május 17., szombat

Erotikus Idézetek

A szerelem definiálhatóan egy olyan periférikus komplexum ami a pszeudoindividu alisztikus egocentrumban kiváltja a de jó lenne baszni érzést. :-) 

A szex mocskos? Á, csak ha jól csinálják. 


"Az orvosok rájöttek, hogy rengeteg ember allergiás a latex gumira. Azt mondják, hogy duzzanatot okoz. Nem értem, hol itt a probléma?" 


"Az ágyban sakkoztam a nőmmel: Ismeri az összes figurát." 


Nyelvében él a nemzet, de a nyelvével még senki sem nemzett! 

 
A szemérem azt bizonyítja, hogy az erkölcs szexis. 

Én angyal vagyok,te meg egy ördög.Szerintem ennél jobb párosítás nem is lehetne.Én megjavítalak,te megrontasz :P 

"Én vagyok a tested rabszolgája, de a lelkem mindörökké enyém marad" 

"... a szex, a fájdalom és a szerelem az emberi lét korlátait feszegető tapasztalatok. Csak az ismeri az életet, aki ismeri ezeket a határokat. Minden más felesleges időpocsékolás, unalmas ismételgetés, öregedés és halál, anélkül, hogy az ember megtudná, mit keres ezen a földön." 

Hívjon, jövök, és nem megyek el túl korán! 

"A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá." 



Szeretkezni egy nővel, és együtt aludni vele más és más szenvedély, nem pusztán különbözőek, de ellentétesek is. A szerelem nem a párzás vágyában, (mely egy korlátlan számú nőre irányul), hanem az együtt 
alvás egyetlen személyre korlátozott vágyában nyilvánul meg. 

Nevetés nélkül ilyen jót még nem mulattam. (a szexről) 

"A sex játszma, fegyver, élvezet, játék, megszállottság, megvilágosodás, veszteség, remény" 

A szerelem nem más mint az az érzés mikor azt hisszük hogy egy emberrel szeretnénk szeretkezni egész életünkben. 

"Semmi bajom az önkielégítéssel, ez szex valakivel, akit szeretek." 

Tegnap megmentettem egy lányt a nemi erőszaktól. Uralkodtam magamon. 

Hogyha velem fekszik, legyen ingerlő, fenekedvű, nem fontos, hogy túl szép legyen és szűzies. Hatni ne kislányoskodva, ijedt sutasággal akarjon: mindennél inkább kell bujasága nekem. 




Ne tétovázz a szexről beszélgetni a gyerekeiddel. Egy csomó mindent tanulhatsz tőlük. 

A feleségem a szexuális kapcsolatunkat havi egy alkalomra redukálta. Viszont két másik fickóról is tudok, akiknek nullára csökkentette 

"A nőknek mindig kell egy jó indok a szexre. A férfiaknak ehhez elég egy jó hely." 


"...semmi sem erkölcstelen, ami az ágyban történik, ha arra jó, hogy fenntartsa a szerelmet." 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése